ساخت سطوح و سازه‌های منحنی: کاربردهای کورین

سازه دکوراتیو کورین منحنی

سطوح منحنی یک مشخصه بارز طراحی مدرن است و علاوه بر ظاهی زیبا، بسیار چشم‌گیر و چشم‌نواز است. چه در دفتر کار، فروشگاه‌ها، اقامتگاه‌ها و … . کورین راه حلی اساسی برای این موضوع ارائه می‌کند.

به وسیله متریال سالید سرفیس (Solid Surface) که در ایران با نام کورین شناخته می‌شود، ایجاد سطوح منحنی به راحتی قابل انجام است. این قابلیت که می‌توان ورق‌های خام کورین را به انعطلاف داد و تبدیل به سازه‌های خلاقانه نمود، امکان پیاده‌سازی هر طرح سه بعدی را فراهم کرده است. در واقع سطوح با هر طرح و شکلی می‌تواند به وسیله کورین پیاده‌سازی شود.

کورین (سالید سرفیس) از مواد معدنی طبیعی تصفیه شده از بوکسیت و با رزین اکریلیک خالص تولید می‌شود. سطوح صاف و منحنی شکل نه فقط برای کاربردهای تجاری که برای استفاده‌های بی‌شماری در مصارف خانگی از جمله صفحه کابینت، حمام، دیوارپوش و سفقف و … مناسب است.

میز منحنی ساخته شده با کورین

ویژگی قابل انعطاف بودن کورین باعث شده است که پیاده‌سازی سازه‌های بی‌شماری امکان‌پذیر شود. پانل‌های دیواری می‌تواند منحنی شود، نیمکت‌ها می‌توانند در اطراف یا حاشیه‌ها به شکل منحنی به هم متصل شوند، روشویی‌های خلاقانه می‌توانند به شکل محنی طراحی شوند.
و اما این ویژگی فقط محدود به سطوح نیست، گلدان‌ها و سازه‌های دکوراتیو هم می‌توانند توسط این متریال منحصربه‌فرد ایجاد گردد. پروژه شما به وسیله لوازم منحنی می‌تواند چشم‌گیر و تاثیرگذار گردد.

میز پذیریش منحنی کورین که در ادامه به نیمکت تبدیل شده

سطوح منحنی نه فقط یک راه‌حل زیبا برای هر پروژه‌ای است، همچنین سطح غیرمتخلخل و غیرقابل نفوذ کورین باعث می‌شود علاوه بر سطحی کاملا بهداشتی و عاری از هر گونه باکتری، قارچ و جلبک و…، لکه به سطح نفوذ نکند و علاوه بر نگهداری و نظافت آسان، برای سال‌ها کار کند. علاوه بر آن پس از سال‌ها استفاده، در صورت بروز خش یا شکستگی، می‌توان به راحتی تعمیر شود به طوری که اثری از درز نماند و با یک پولیش مثل روز اول براق و صیقلی نمود.

دکور فروشگاه منحنی کورین

محصولات کورین برندهای معتبر که دارای گواهینامه‌های بهداشتی هستند، عاری از هر گونه مواد سمی که به انسان و محیط زیست آسیبی برساند است و علاوه بر کاربردهای ذکر شده در بالا، کاربردهای نوآورانه بسیاری دارد.

گروه فاخراستون به عنوان باسابقه‌ترین مجری سنگ‌های مصنوعی در ایران، پروژه‌های کورین مسکونی و تجاری بسیاری را با استفاده از سازه‌های منحنی پیاده‌سازی کرده است. این سازه‌ها چه از قبل طراحی شده و چه نوآورانه توسط کارشناسان فاخراستون پس از توافق با کارفرما اجرا شده است و همواره رضایت حداکثری کارفرما جلب شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر خدمات فاخراستون را ملاحظه نمایید و اگر سوالی دارید، با ما در ارتباط باشید.

دکور نمایشگاه میز پذیرش منحنی کورین
میز منحنی کورین

مطالب بالا چقدر مفید بود؟

امتیاز دهید

میانگین امتیازها 4.3 / 5. تعداد امتیاز 6

هنوز امتیازی داده نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *